2010. október 5., kedd

Everlasting love or career?

Sziasztok!
Itt egy Taylor Lautneres történetet olvashattok majd!
Gondolom sokan megkérdezitek, hogy miért pont Tayloros? A válasz az, hogy imádom Taylort, és még nagyon egy ilyen blogot se találtam, ami róla szólt volna. Vettem a bátorságot, és belekezdtem. A másik blogomon-itt megtekinthetitek- volt, aki arra szavazott, hogy kíváncsi lenne egy ilyen blogra, így belekezdtem.
A prológust hamarosan felteszem egy másik bejegyzésben, amikor sikerül megkeresnem a bétám!
A dizi R.S. műve, akinek ezer köszönet jár érte! Köszönöm szivi! Nagyon szeretlek!(L)
A bétám nem más, mint az én bolond barátném Klarii! Neked is meg szeretném köszönni! Téged is nagyon szeretlek szívem!(L)
Remélem lesz, majd olyan aki olvasni fog!;) Ha tetszik a töri, légy követőm!
Köszönöm mindenkinek aki végigolvasta ezt a sok izét!xd
Puszy Chanel

2 megjegyzés:

  1. Szia:D
    Nagyon örülök, hogy van egy új blogod! A többit is imádom, szóval ezt sem lesz nehéz szeretni! Már kíváncsian várom a folytatást! Grat a dizihez! Nagyon bejön :D
    *Első rendszeres olvasó* - büszke fej xD
    Millió puszi: Klau

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen a kommit!
    A dizi R.S. műve, így övé a dicséret!
    Örülök, ha örülsz!:D
    A folytatás a húgodtól függ:D
    Köszönöm szépen, hogy rendszeres olvasóm lettél!(L)
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés